Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:13:49 GMT

فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم ایثار منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۵۱۷

فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم ایثار منتشر شد

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم ایثار (فیلم‌نامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای) با موضوع «ایثار اجتماعی» خبر داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی حسینی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج ایثار اجتماعی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «ایثار اجتماعی» را برگزار می‌کند، این جشنواره درصدد است تا با بهره‌گیری از دستاوردهای هنرمندان متعهد، خلاق، توانمند و با شیوه‌های متنوع تولید، نسبت به تقویت چرخ ایثارگری‌های اجتماعی، شناساندن مصادیق این فضیلت فردی و اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار، ازخودگذشتگی، بروز رفتارهای نیکوکارانه و احیای مسلک «دیگران را بر خود مقدم داشتن» از دریچه دانش فیلم‌سازی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه ثبت انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شدپرداخت 66 میلیارد تومان تسهیلات به ایثارگران سیل‌زده

وی اهداف این جشنواره را ترویج مضامین و مفاهیم اسلامی و انسانی نهفته در موضوع ایثار اجتماعی، خلق و تولید آثار اجتماعی و هنری فاخر و نمونه در ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی، توسعه آگاهی و تعمیق بینش فرهنگ ایثار به‌عنوان یک هنجار اجتماعی در بین آحاد جامعه، تشویق و ترغیب فیلم‌سازان به تولید آثار با موضوع ایثار اجتماعی و کشف و حمایت از استعدادهای جوان عنوان کرد.

مدیرکل امور هنری بنیاد افزود: «ایثار اجتماعی - رشد فضایل اخلاقی»، «ایثار اجتماعی - تقویت رفتارهای جمع گرایانه»، «ایثار اجتماعی - بهداشت روانی فرد و جامعه»، «ایثار اجتماعی- امید به زندگی»، «ایثار اجتماعی- سلامت اجتماعی» و «ایثار اجتماعی- امنیت ملی و آرامش اجتماعی» از محورهای فراخوان این جشنواره است.

حسینی در پایان تاکید کرد: شرکت‌کنندگان تا تاریخ 15 مردادماه 1398 برای ارسال و تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره مهلت‌ دارند و برگزیدگان جشنواره نیز تا تاریخ 25 مردادماه سال جاری انتخاب خواهند شد، همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به منتخبین 5 شهریورماه 1398 خواهد بود و نتایج از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نوید شاهد اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به جزئیات فراخوان اینجا را کلیک کرده و فرم شرکت در جشنواره را نیز از اینجا دریافت کنند.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران