Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نخستین باری است که چنین اقدامی صورت می‌گیرد و مسئولان سازماندهی این رقابت‌ها می‌گویند آنها برای ساخت حدود ۱۰۰ سکوی اهدای مدال به چیزی در حدود ۴۵ تن پلاستیک نیاز دارند.

«توشیرو موتو» رئیس کمیته سازماندهی و برگزاری المپیک ۲۰۲۰ گفته است که این طرح به رساندن پیام پایایی محیط زیست کمک زیادی خواهد کرد؛ پیاتمی که قرار است پس زمینه اصلی بازی‌های سال آینده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلاستیک‌های مورد نیاز برای این پروژه قرار است از بیش از ۲ هزار مرکز خرید یک فروشگاه زنجیره‌ای محلی تهیه شود؛ جایی که جعبه‌هایی برای ساکنین توکیو به منظور جمع آوری پلاستیک‌های بازیافتی خود تعبیه شده است.

در پروژه مذکور، پلاستیک‌های جمع آوری شده از اقیانوس نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مسئولان برگزاری المپیک توکیو از مدت‌ها پیش نسبت به اشاعه پیام دوستی با محیط زیست تمایل نشان داده بودند و از جمله اقدامات پیشین آنها در راستای تحقق این هدف، می‌توان به ساخت مدال‌های این تورنمنت از مواد بازیافتی به دست آمده از وسایل الکترونیکی اشاره کرد.

آنها مواد خام مورد نیاز برای ساخت مدال‌ها را از دور ریزهای الکترونیکی مردم و همچنین شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی ژاپن تأمین کرده بودند و برای این کار ۲ هزار ۷۰۰ کیلوگرم برنز، ۳۰ کیلوگرم طلا و چهار هزار و صد کیلوگرم نقره جمع آوری کردند.

علاوه بر این، لباس‌های رسمی ورزشکاران ژاپنی حاضر در این تورنمنت نیز از مواد بازیافتی ساخته شده که از سرتاسر کشور جمع آوری شده است.

ورزشی ** ۲۰۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد