Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@19:14:14 GMT

هدف بزرگ برانکو در نقل و انتقالات پرید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۰۵۷

هدف بزرگ برانکو در نقل و انتقالات پرید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین مهربان مهاجم پدیده در فهرست نقل‌وانتقالاتی تابستانی برانکو حضور داشت اما به دلیل قرارداد داشتن با تیم مشهدی حضور در پرسپولیس منتفی شد.

 

مدیران پدیده به حسین مهربان اعلام کرد که خودش باید پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کند که با مخالفت بازیکن مواجه شدند. با این تفاسیر حضور مهاجم پدیده در جمع شاگردان برانکو منتفی شده و باید دید مدیران پرسپولیس حاضرند پول رضایت‌نامۀ  مهربان را پرداخت کنند یا خیر؟!

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین مهربان پدیده برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

حامد پاکدل مهاجم پیکان در پایان این بازی اظهار داشت: هرچه به پایان بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط امتیاز گرفتن برای تیم‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود. امروز هم بازی باکیفیتی را انجام ندادیم. نبود. بارندگی و استرس پیروز شدن به ویژه ما که نیاز به برد داشتیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم، سبب شد فقط تک موقعیت‌هایی در این بازی ایجاد شود. همان‌ها هم می‌توانست نتیجه را رقم بزند.

او ادامه داد: روی یک غفلت گل دریافت کردیم و از الان به بعد باید با تمرکز بالا به دیدارهای باقی مانده خود فکر کنیم تا با کسب نتایج مناسب، پیکان را در لیگ نگه داریم.

گوهری: یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و تکلیفم مشخص نیست

احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم تصریح کرد: بچه‌ها تمام توانشان را گذاشتند و واقعاً نتیجه خوبی گرفتیم. امیدوارم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم تا در پایان لیگ در رده مناسبی قرار بگیریم.

او ادامه داد: امروز به لطف سایر بازیکنان توانستم دروازه خود را بسته نگه دارم. من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و معلوم نیست در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گوهری تصریح کرد: من بازی کردن را دوست داشتم و امسال هم خدا را شکر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتم.

بزرگ: برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم

شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم در پایان بازی گفت: یک بازی جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتیم و برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی خیلی تلاش کردیم.

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل در رتبه بهتری قرار بگیریم و برای این مورد تلاش زیادی خواهیم کرد. هر روز تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم.

لیموچی: تمرکزم روی آلومینیوم است و به حاشیه‌ها کاری ندارم

مهدی لیموچی مهاجم آلومینیوم پس از پیروزی با پیکان تصریح کرد: پیروزی مهمی را به دست آوردیم و خدا را شکر می‌کنیم که زحماتمان به ثمر نشست.

او ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که کیلومترها طی کردند تا ما را تشویق کنند و این برد را به آنها هدیه می‌دهیم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی آلومینیوم است و کاری به حاشیه‌ها ندارم.

کد خبر 6098673 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان