Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ۲۱ ساله تیم ملی ولز، مورد تمجید روسی قرار گرفت.

طرفداری- مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان، دنیل جیمز را با یوسین بولت و رونالدوی برزیلی مقایسه کرده است.

به گزارش سایت گل، با وجود این که جیمز تنها دو بازی ملی انجام داده است، سرمربی ۵۴ ساله مجارها این بازیکن را خطری جدی برای تیمش در بازی امروز مقابل ولز می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت برق‌ آسا یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در انتقال دنیل جیمز به منچستریونایتد بود و روسی در این خصوص گفته است:

سرعت جیمز مرا یاد یوسین بولت می‌اندازد. این که مثل او بسیار سریع باشی، واقعا حیرت‌ آور است. یادم نمی‌آید بازیکنی در سالیان اخیر چنین حسی به من داده باشد. شتاب او بسیار چشمگیر است و منچستریونایتد هم به همین دلیل او را خریداری کرد. من در گذشته مقابل بازیکنی بسیار سریع بازی کردم که برای من پس از (دیگو) مارادونا بهترین بود؛ یعنی رونالدو. او فقط به واسطه سرعتش مشهور نبود، بلکه همه چیز داشت. شتاب او مثل جیمز بود، اگرچه در حال حاضر توانایی‌های آن‌ها مقداری فرق می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم