Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج رخ به رخ با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و البته دولت. این حقیقتی غیر قابل کتمان است. چند ماهی می شود که روابط ساکنین شمالی و جنوبی خیابان سئول خیلی گرم نیست. از سر قانون بازنشسته ها به بعد تقریبا همه چیز شکرآب شد. تاج البته چند قدم مثبت هم در مسیر استقلال برداشت. مثلا او رفت با فیفا بست تا کسی جرات نکند به صندلی اش چپ نگاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قدر خوب این بازی پیش رفت که اینفانتینو شخصا به تهران بیاید و این بازی او تکمیل شود.
این بازی تا روز یکشنبه که تاج در مصاحبه اش به روزنامه دولت تاخت و سپس گفت بهتر است دولت دست از سر فوتبال بردارد و از استقلال گفت، به اوج رسید.
منطقی این است که بگوییم او از برخورد انتقادی رسانه دولت با خود شاکی است و برداشتش این است در سال پایانی مدیریتش بر فوتبال، گمان می کند آنها نمی خواهند که او باقی بماند پس اینچنین دارد موضع می گیرد.


تاج اما خیلی سیاستمدار تر از این‌هاست. او قطعا به چند قدم بعدتر هم فکر کرده. درست است که روزهای مدیریت فوتبالی اش به شمارش افتاده اند اما روزشمار پایان دولت هم آغاز شده. او به خود می گوید مجلس آینده ، مجلسی با ترکیبی از منتقدان دولت خواهد بود و حالا که این تب انتقادی داغ و داغتر می شود، چه بهتر که احتمالا او روی دیگری از عقاید سیاسی اش را نشان دهد.
زمانی که تاج با حمایت تیم اسحاق جهانگیری به فوتبال برگشت و توانست فدراسیون را تصاحب کند، همه یادشان بود چقدر در کنار دولت احمدی نژاد و ستاد انتخاباتی اش بود و بعد هم با لطف الله فروزنده و جبهه پیروان چه خود را نزدیک نشان می داد اما یکباره با چرخش مشی سیاسی، مهمترین جایگاه ورزشی اش را از دولت روحانی گرفت!
حالا اما دیگر وقت دوری از دولتاست. او این موقعیت را احتمالا تشخیص داده که تمام قد علیه دولت موضع می گیرد.
حالا وقتی است که باید امثال آقای جهانگیری که مهمترین بخش ورزش کشور را ۴ سال به دست تاج دادند بیایند و پاسخگو باشند . نه به مردم که اقلا به همفکران و هم‌کیشان سیاسی‌شان در دولت و همان تشکیلات وزارت ورزش و کمیته المپیک که باید هم هزینه فوتبال را بدهند و هم با رئیسی مواجه باشند که شمشیر برای‌شان از رو می بندد.

255 43

کد خبر 1268860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی تاج اسحاق جهانگیری فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • این سَم را فقط با یک تلفن درب منزل تحویل بگیرید!
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!