Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:07:47 GMT

تونل اربعین استان ایلام به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۳۷۴

تونل اربعین استان ایلام به بهره برداری می‌رسد

فرماندار ایوان از بهره برداری تونل «اربعین» قبل از «اربعین» امسال خبرداد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

امید علی سبزی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ اظهار داشت: بهره برداری از  تونل «اربعین» در اربعین امسال به فرجام می‌رسد.

فرماندار ایوان گفت: این تونل که یکی از محورهای مواصلاتی ایلام به کرمانشاه و کرمانشاه به ایلام و سومار و قصرشیرین است از اهمیت استراتژی در ارتباط استان ایلام و مسیر تردد زائران اربعین حسینی را برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلام| افتتاح تونل کبیرکوه در مسیر تردد زوار اربعین اهمیت ویژه‌ای داردمرگ تلخ راکب موتورسیکلت در تونل نیایشتکمیل 98 درصدی تونل سوم کوهرنگ؛ ذخیره سد زاینده‌رود 405 میلیون متر مکعب افزایش یافت

وی افزود:در اربعین گذشته با افزایش ترافیک سنگین در محور کرمانشاه به ایلام و عدم گنجایش آن تونل «اربعین» به صورت مقطعی باز شد اما به دلیل عدم ایمنی لازم مسدود و هم اکنون تمام مراحل تکمیل آن در حال اتمام است.

فرماندار ایوان افزود: در حال حاضر سیستم روشنایی 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سیستم تهویه نیز از پیشرفت 70درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به زمان بهره برداری این تونل بیان داشت : انشالله درصدد هستیم چنانچه طبق برنامه پیش بینی شده و واینکه با مشکل خاصی روبرو نشویم  تاقبل از اربعین تونل به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟