Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «خانم مربی»؛ مجموعه‌ای از خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده پیرامون مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب است که از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‎یار» منتشر شده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این کتاب به مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه تربیت دینی، سبک زندگی خانوادگی صحیح و حفظ ارزش‌های انقلابی را با روایتی شیرین از خاطرات شفاهی مربی باسابقه پرورشی در دهه‌های شصت، هفتاد و هشتاد، تبیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «خانم مربی» به دنبال انتقال تجربیات موفق تربیتی است که موضوعات مختلف فرهنگی با رعایت کیفیت، عمق، تنوع و شیوایی، به عنوان شاخصه‌های کار مفید تربیتی و انسان‌ساز، می‌باشد. محتوای جذاب و نکات ظریف تربیتی بسیاری که در این کتاب آمده، باعث می‌شود «خانم مربی» را "کتاب کار معلمان و مربیان" و "کتاب کار مادران و همسران جوان" قلمداد کرد.

پیش از این کتاب‌های «مربای گل محمدی» (خاطرات و تجربیات مربیان پرورشی دهه شصت) و «دختر تبریز» (خاطرات یک معلم، مربی و امدادگر برجسته تبریزی) از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی مدارس انقلاب، از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار» منتشر شده است.

کتاب «خانم مربی» به کوشش مرضیه ذاکری و در 272 صفحه، با قطع رقعی و قیمت سی هزار تومان به چاپ رسیده است. تهیه این کتاب و سایر کتاب‌های انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار»، از طریق تارنمای عماریار به آدرس www.AmmarYar.ir ، شماره تلفن‌های 02142795454 و 09199038270 و فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی سراسر کشور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

R1439/P/S4,35/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» نیمه دوم خرداد اعلام می شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند، گفت: تلاش می‌شود از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند. وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده این وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار، اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد