Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@22:40:22 GMT

کشف جسد کودک غرق شده در نینه‌رود الموت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۴۴۱

کشف جسد کودک غرق شده در نینه‌رود الموت

قزوین_ معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از کشف جسد کودک غرق شده در نینه رود الموت خبر داد.

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: جسد کودک ۱۰ ساله که در نینه‌رود رازمیان الموت‌غربی استان قزوین غرق شده بود، امروز و بعد از ۶ روز پیش توسط نجاتگران پرتلاش پایگاه رازمیان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات جستجو به سختی بود چراکه مسیر طولانی رودخانه، حجم آب زیاد، وجود آبشارها و پستی بلندیهای موجود در بین راه، عملیات جستجو به کندی پیش رفت و اما با تلاش مضاعف‌ نجاتگران تیم واکنش سریع استان و شهر رازمیان در نهایت منجر به دستیابی به فرد غرق شده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: این کودک با همکاری عوامل آتش نشانی، نیروی انتظامی، بخشداری و افراد محلی شهر رازمیان یافت شد و کمک و همکاری داشتند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کشف جسد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر