Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@02:15:14 GMT

شهادت دو نفر از دریابانان در میناب

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۵۳۲

شهادت دو نفر از دریابانان در میناب

رویداد۲۴ دریابانان میناب در راستای مقابله با قاچاق احشام، سوخت و مواد مخدر در دریای جنوب، طی چند روز گذشته موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، سوخت، احشام و قاچاق کالا از قاچاقچیان شدند و آنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام کردند.

در روز جاری با توجه به اخبار واصله مبنی بر حضور تعدادی قاچاقچی احشام در منطقه میناب، بلافاصله دریابانان جهت توقیف شناور به محل اعزام و به محض مشاهده قاچاقچیان فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچی به فرمان مأموران توجهی نکرده و با دریابانان درگیر شدند که در این درگیری ۲ نفر از دریادلان پایگاه دریابانی میناب حین مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در منطقه جنوب کشور، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استوار دوم سجاد افراسیابی و گروهبان یکم حسن کریمی در این درگیری به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ناجا، شهید افراسیابی متاهل، اهل روستای قلعه قاضی هرمزگان و شهید کریمی مجرد و اهل شهر اندیمشک هستند. منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، شهادت دریابانان میناب ، میناب ، قاچاق ، مرزبانی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهادت دریابانان میناب میناب قاچاق مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر