Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک نهاوند با اشاره به اجرای قانون در راستای احقاق حقوق مردم، گفت: سد معبر یکی از معضلات شهری نهاوند از گذشته تاکنون بود که خوشبختانه با همراهی و بسیج امکانات نهاوند طی چند روز گذشته رفع آن به اجرا گذاشته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب کاهش حجم ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر شده است، گفت: رفع سد معبر مطالبه عمومی مردم و از طرفی هم قانون است لذا از کسبه خیابان ها تقاضا داریم ابتدا به خود سپس به خواسته مردم احترام بگذارند چراکه این مهم در آینده نه‌چندان دور موجب توسعه نهاوند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری با اشاره به اجرای این طرح در گام نخست در خیابان سعدی نهاوند گفت: رفع هر آنچه موجب کند شدن ترافیک شهری، نقض حقوق شهروندی و همچنین زوائد بصری در شهرستان باشد طی جلسات آینده این شورا در دستور کار است چراکه مردم باید آرامش و امنیت را در خیابان‌ها بیش‌ازپیش احساس کنند.

وی افزود: هدف سامان دادن به وضعیت خیابان سعدی با هدایت دست‌فروشان به بازار روز نهاوند است بنابراین تقاضا داریم با توجه به کرایه حداقلی که شهرداری برای استفاده از این بازار در نظر گرفته دست فروشان به این بازار منتقل شوند و برای خانواده خود کسب درآمد کنند.

فرماندار نهاوند از اجرای طرح پیاده راه شدن خیابان سعدی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اکنون فرصت برای بررسی و اجرای پیاده راه شدن خیابان سعدی فراهم‌شده که شهرداری نیز در این زمینه موظف است هر آنچه در توان دارد اجرا کند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن ساعت تخلیه بار در معابر شهری، گفت: متأسفانه امروز مردم و تاکسی‌دارها از روند موجود گلایه‌مند هستند و شهرداری و شورای شهر برابر قانون و هماهنگی با اصناف باید ساعت معینی برای تخلیه بار توسط کسبه در نظر بگیرند.

کد خبر 4638216

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است