Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا فرخی در دیدار با جمعی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان در محل هتل ایرانگردی کرمان با بیان اینکه صنعت گردشگری در ارتقاء نشاط اجتماعی نقش موثری دارد افزود: در حال حاضر ۱۴۳ دفتر خدمات مسافرتی در این استان در راستای اجرای تورهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و احتمال تعطیلی برخی از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان، اظهار داشت: باید در صدد یافتن راه برون رفت از مشکلات پیش رو که منجر به کاهش میزان فعالیت این دفاتر شده است، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به راه اندازی کمیته ای مشترک برای حل مشکلات وجود تورهای غیرمجاز گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان ادارات سازمان حج و زیارت، تعزیرات، صنعت و معدن، بازرسی استانداری، میراث فرهنگی، دادستانی و نیروی انتظامی و غیره است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات صنایع دستی و گردشگری استان کرمان صنعت فضای مجازی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان