Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير جهاد کشاورزي شهرستان آمل از بازگشت يک هزار و 200 متر مربع از اراضي کشاورزي اين شهرستان به چرخه توليد خبر داد.

 به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان آمل، سيد حسين اسلامي گفت:  به منظور حفظ کاربري اراضي کشاورزي و  اجراي تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربري اراضي زراعي و باغي، 6 فقره تغييرکاربري غيرمجاز به صورت ديوار کشي در اراضي کشاورزي روستاهاي زاغده و بيشه محله شهرستان آمل تخريب و يک هزار و 200 متر مربع از اراضي کشاورزي به چرخه توليد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با اشاره به انجام دهگردشي هاي مستمر توسط اکيپ دهگردشي اين مديريت، تصريح کرد: پس از ارايه موارد قانوني از سوي مسئولين و کارشناسان ذيربط اين مديريت مبني بر اينکه اقدامات ديوارکشي غيرمجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزي مغاير با قانون حفظ کاربري اراضي زراعي و باغ ها و اصلاحي آن است، يک فقره ديوارکشي در زمينهاي کشاورزي روستاي زاغده هراز پي به مساحت  يک هزار متر مربع و يک فقره بناي غيرمجاز به مساحت 200 متر مربع در روستاي بيشه محله اين شهرستان قلع و قمع شد.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان آمل خاطرنشان کرد: با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غيرمجاز در زمينهاي کشاورزي که منابع تامين‌کننده امنيت غذايي جامعه را تهديد کند  طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت 1200 مربع از زمينهاي کشاورزي آمل چرخه توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲