Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:05:23 GMT

پس از بازی؛ بنتو به نیمکت ایران رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۸۵۷

پائولو بنتو پس از پایان دیدار تیم ملی کره برابر ایران بر خلاف برخی مربیان به سراغ سرمربی تیم ملی ایران آمد و به او خسته نباشید گفت. 

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو و تیمش پس از پیروزی برابر تیم ملی استرالیا، عصر امروز برابر تیم ملی ایران حضور یافتند و در نهایت با یک تساوی به کار خود پایان دادند. بنتو که بیشتر از شش ماه است روی نیمکت کره ای ها می نشیند و چهار سال نیز به هدایت تیم ملی پرتغال می پرداخت در دوران حضور ویلموتس در تیم ملی بلژیک با او رودررو نشده بود و دیدار کره ای برابر ایران را می توان اولین رقابت این دو مربی دانست که در نهایت با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پائولو بنتو پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، برخلاف برخی مربیان و با رفتاری حرفه ای به سوی نیمکت تیم ملی ایران رفت و با خوش و بشی که با مارک ویلموتس داشت به او خسته نباشید گفت و به این ترتیب پرونده دیدار برابر تیم ملی ایران را بست.

 

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!

لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید پنج پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل  مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود