Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: مراسم یادبود اسطوره فوتبال اردبیل مرحوم «مقصود بایرامی» باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صمد نوتاش بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از عزیز گنجگاهی اسطوره فوتبال اردبیل اظهار داشت:  مراسم یادبود اسطوره فوتبال اردبیل مرحوم «مقصود بایرامی» باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های گنجگاهی اسطوره فوتبال اردبیل بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اردبیل یک امر مهم و اساسی است که مورد توجه هیئت فوتبال استان قرار گرفته و درصدد هستیم اخلاق و شخصیت چنین افراد برجسته و شاخصی را الگوی فوتبال دوستان و فوتسالیست‌ها و فوتبالیست‌های جوان و نوجوان و نونهال قرار دهیم.

نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در استان مازندران برگزار می‌شود‌پیشکسوت دو و میدانی ایران درگذشت + تصویرردپای زندگی دوباره در هنر فلز اردبیل؛ یاد پیشکسوت مس‌گری زنده شد+ فیلم

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: زنده یاد مرحوم مقصود بایرامی از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از اسطوره‌های فراموش نشدنی فوتبال ایران بود و زحمات زیادی برای فوتبال اردبیل و آذربایجان کشیده است و وجود افرادی همچون گنجگاهی و سایر ورزشکاران برای ما افتخارآفرین است.

نوتاش بیان کرد: همکاری و تعامل همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در برگزاری این مراسمات نشانه وحدت و همدلی و اهمیت و ارج نهادن به این موضوعات است که کمال تشکر و قدردانی را از شخص مدیرکل دارم و امیدواریم این همکاری‌ها با چنین وسعتی ادامه یابد.

وی تصریح کرد:  سلسله برنامه تجلیل از اسطوره‌ها و پیشکسوتان فوتبالی اردبیل به همت گروه فوتبالی مقصود در اردبیل انجام می‌شود و درصدد هستیم با تداوم اجرای این برنامه‌ها و مراسمات تجلیل ورزشکاران پیشکسوت را در جامعه به همگان معرفی کرده و اخلاق‌مداری را توسعه بخشیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد