Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی زاد روز سه شنبه در دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد افزود: سکونت برخی شهروندان خارجی در شهر و عدم همکاری مالکان منازل مسکونی مشکلاتی را به‌وجود آورده است.

وی با اشاره به کمبود فضای مهمان‌شهر فعلی نسبت به رشد جمعیت و نیاز به مسکن جدید اضافه کرد: با توجه به این‌که مهمان‌شهر فعلی امکان گسترش فضا را ندارد مدیریت شهرستان تصمیم به جابه‌جایی مهمان‌شهر گرفت و این موضوع در شورای تأمین استان یزد به تصویب و تأیید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان با بیان این‌که بهبود رفاه شهروندان افغان از طریق راه‌اندازی مراکز بهداشت و مدارس از جمله برنامه‌های پیش روست، تصریح کرد: مقدمات کار فراهم شده است و با توجه به هزینه‌های سنگین، این موضوع باید در چند فاز تعریف و اجرا شود.

شهابی‌زاد ادامه داد: از لحاظ مهندسی در محل فعلی مهمان‌شهر اردکان نمی‌توان کاری انجام داد و اطاله موضوع انتقال مهمان‌شهر یادشده می‌تواند هزینه‌ها را چند برابر کند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد نیز با بیان این‌که در فاز اول، موضوع ایجاد مهمان شهر جدید در شورای تأمین شهرستان و استان به تصویب رسید، افزود: پس از موافقت وزارت کشور، حصارکشی مجموعه انجام و پس از آن می‌توان از کمک‌های ملی و بین‌المللی نیز استفاده کرد.

سعید پرویزی تأکید کرد: در این پروژه به حمایت شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های استان و کشور نیاز است.

طرح انتقال مهمان‌شهر اردکان به مکان جدید چندی پیش به تصویب رسید و هدف آن ایجاد امکانات و رفاه بیش‌تر برای اتباع افغانستانی و نیز ساماندهی وضعیت آنان اعلام شده است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۲۰۴۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی اردکان شهرستان اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:   به اطلاع هم استانی‌های عزیز ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر می‌رساند، به توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

مهدی عظیمی فر افزود: لذا از هم استانی‌های عزیز در مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها خصوصا رودخانه دز خودداری نموده و اقدامات لازم جهت جمع آوری پمپ‌های  کشاورزی و تجهیزات آسیب پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد