Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت دمایی استان گفت: دمای هوا در 2شهر شوشتر و امیدیه روز سه شنبه به 50درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.
محمد سبزه زاری اظهار داشت: حداکثر دمای امروز شهرهای دزفول ۴۷.۶، بستان ۴۸.۲، اهواز ۴۹.۵، مسجدسلیمان ۴۷.۶، رامهرمز ۴۹.۱، آبادان ۴۹.۳، ماهشهر ۴۷.۴، امیدیه ۵۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱، بهبهان ۴۸.۲، شوشتر ۵۰.۴، ایذه ۴۳.۲، شادگان ۴۶.۹، حسینیه ۴۶.۰، لالی ۴۶.۳، گتوند ۴۹.۰، شوش ۴۹.۰، دهدز ۳۶.۳، کشاورزی اهواز ۴۹.۸، هندیجان ۴۸.۰ و آغاجاری ۴۹.۸ گزارش شده است.
وی با اشاره به تداوم گرما تا روزهای آینده بیان کرد: روزچهار شنبه هفته جاری، و نیز اوایل هفته آینده تا اواسط هفته دمای نزدیک ۵۰ یا ۵۰ درجه سانتیگراد در برخی مناطق خوزستان پیش بینی می‌شود.مدیر کل هواشناسی خورستان یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۵۰ و دهدز با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده اند و حداکثر دمای اهواز ۵۰ و حداقل ۳۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است.
بر اساس اعلام استاندار خوزستان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی سطح خوزستان چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ به دلیل پیش بینی افزایش دما، تعطیل اعلام شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خوزستان افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که یه درجه بیشتر از دیروز است.

دیروز آسمان این شهرها ابری بود.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هشت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر چهار متر بر ثانیه و ۱۴ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • جوی ناپایدار در اروند
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است