Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان ایتالیا به شکلی حسرت بار از راهیابی به فینال جام جهانی جوانان 2019 بازماندند.

طرفداری- مسابقات جام جهانی جوانان (زیر 20 سال) در لهستان در حال اتمام است و امشب یک دیدار نیمه‌نهایی انجام شد.

اطلاعات بازی

تاریخ: سه شنبه، 21 خرداد 1398

مکان: استادیوم GOSiR لهستان

تورنمنت: نیمه نهایی جام جهانی جوانان

گلزن: سرهی بولتسا 66' برای اوکراین

ترکیب تیم‌ها و آمار بازی

برای اطلاع از آمار و ارقام دیدار تیم‌های ایتالیا-اوکراین به صفحه اختصاصی طرفداری و برای اطلاع از نتایج سایر مسابقات به صفحه نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح گل و اتفاقات مهم بازی

در دقیقه 66 بازی، سرهی بولتسا، هافبک شماره 10 اوکراین با ضربه ای خوب دروازه ایتالیا را باز کرد. در دقیقه 91 بازی، جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیا با شوتی زیبا دروازه اوکراین را باز کرد اما سیستم کمک داور ویدیویی تشخیص داد پیش از به ثمر رساندن گل، خطا روی بازیکن اوکراین صورت گرفته و گل مردود شد. در نهایت اوکراین با این نتیجه به فینال مسابقات جام جهانی جوانان صعود کرد.

خلاصه بازی

اضافه می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران