Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:51:47 GMT

امنیت ایران زبانزد دشمنان انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۸۴۷۴

امنیت ایران زبانزد دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا بنی اسدی سه شنبه شب در یادواره سرداران و ۵۷۴ شهید نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کنگره پلیس هر ۱۰ سال یک بار برگزار می شود که این توفیق نصیب ما شده است.

وی افزود: برنامه های مختلف فرهنگی در ۵۰۰ مسجد را برگزار کردیم همچنین برنامه های دیگری در استان برگزار شد که بیان آنها در حوصله این جمع نیست از طرف دیگر جادارد از همه کسانی که در برگزاری این کنگره تلاش کردند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امنیتی که در کشور وجود دارد زبانزد دشمنان انقلاب است و مردم کرمان نیز این امنیت را به خوبی احساس می کنند.

سردار بنی اسدی اظهار داشت: ما شهدای زیادی را تقدیم این نظام کرده ایم به عنوان مثال نزدیک به ۲۰ نفر از عزیزان ما توسط گروه های تروریستی در محور «بم-کرمان» به شهادت رسیدند.

فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: در تمام جبهه ها همچون مناطق مرزی استان کرمان شهید دارد که مصداق آن در منطقه مرزی می توان از شهید توحیدی نژاد نام برد.

وی ادامه داد: به لطف خدا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران کیلومترها از مرز ما فاصله گرفته است که این امر به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بوده است.

سردار بنی اسدی تصریح کرد: استان کرمان با حضور سرداران بزرگی همچون سردار سرلشکرسلیمانی طلایه دار مقابله با گروه های تروریستی در کشور و منطقه است.

وی با بیان این مطلب که امیدوارم همکاران من با تلاش روز افزون در راستای اهداف راهبردی انقلاب اسلامی قدم بر دارند، گفت: تقدیر و تشکر دارم از کسانی که به هر نوعی در برگزاری این کنگره ما را همراهی کردند.

کد خبر 4638526

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند