Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات فوتبال چند جانبه سن پترزبورگ روسیه، عصر امروز مقابل تیم ملی مولداوی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

وی افزود: در این دیدار آریا برزگر، بازیکن شیرازی عضو تیم ملی کشورمان، با یک گل و یک پاس گل، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان پورموسوی در نیمه نخست با یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند، اما در نیمه دوم تیم ایران با یک بازی حساب شده و با درخشش آریا برزگر، مقابل این تیم اروپایی به پیروزی رسید.

آریا برزگر در دقیقه ۷۰ و علی سبحانی روی پاس گل برزگر در دقیقه ۹۰ برای تیم ایران موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران پنج شنبه در آخرین بازی خود، در تورنومنت روسیه برای کسب مقام پنجم، با برنده بازی تیم‌های بلغارستان و یونان دیدار می‌کند.
انتهای پیام/م

درخشش بازیکن شیرازی در بازی ایران و مولداوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین