Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرایی با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی نیز با تعامل دولت قرارداد ساخت ۲۰ هزار منزل آسیب دیده را بین سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد مسکن منعقد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «محمد زهرایی» شب گذشته (سه شنبه 21 خرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده گفت: سیلی که از فروردین استان های کشور را در برگرفت تخریب های زیادی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه بعد از سیل و با تاکید مقام معظم رهبری برای حضور نیروهای مسلح در مناطق درگیری سیل، استان های مختلف برای کمک به سیل زدگان معین شدند، گفت: تمام کمک های جمع آوری شده از اقلام ضروری و گروه های جهادی از مبدا استان ها هدفمند بر اساس نیاز به مناطق ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه سیل آسیب های زیادی داشت اما برکاتی نیز داشت در این باره  اینگونه توضیح داد: از برکات سیل اینکه گروه های جهادی به منطقه اعزام شدند و مردم نیز با همکاری گروههای جهادی به کمک مردم شتافتند.

 

زهرایی با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی نیز با تعامل دولت قرارداد ساخت 20 هزار منزل آسیب دیده را بین سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد مسکن منعقد شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: بسیج مستضعفین به عنوان متولی در منطقه انجام وظیفه کرد همچنین تطبیق منطقه جغرافیایی بین سپاه و بسیج انجام شد و سعی شده با استفاده از خلاء ها کمک ها انجام شود.

 

زهرایی با بیان اینکه با تعاملی که با بنیاد مسکن داشتیم و با آسیب شناسی های انجام شده، کار ساخت و ساز ها در سامانه عمران اجتماعی بارگذاری می شود، گفت: در طرح جهاد همبستگی خیرین با حق انتخاب مالک و با هماهنگی بنیاد مسکن قرارداد امضا  و بارگذاری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح برای ساخت 30 میلیون تومان و برای تعمیر 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: با شناسایی واحدها در سامانه عمران اجتماعی کار تبلیغاتی انجام می شود برای سازمان ها و استان های معین سهمی برای کمک درنظر گرفته شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز عید فطر عید فطر مجلس استان همدان عید سعید فطر خوزستان صنایع دستی شرکت های دانش بنیان محمد زهرایی خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه

ایسنا/یزد فرماندار یزد از آماده شدن ۶۰ واحد از ۱۲۰ واحد مسکن ملی در شهر شاهدیه تا خرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

«سیدمحمدرضا مدرسی» در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه، اظهار کرد: در این طرح، ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب شش بلوک ۲۰ واحدی ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون ۶۰ واحد از این طرح در قالب سه بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحدها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار با اشاره به این که ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب سه بلوک در حال ساخت است، گفت: این واحدها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان این که دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحدها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای ساخت ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحدها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت ایجاد خواهد شد.

فرماندار در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده