Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عزالدین تقی زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۸۵ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ نفررا آقایان و ۳۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، روخوانی، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء و حفظ کل در ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد که آقایان در محل مسجد امام حسین(ع) و بانوان در حسینیه گلشن جنب مقبره شیخ محمود شبستری برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می یابند.
حجت‌الاسلام تقی زاده، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از رسالت‌های مهم امروز جامعه است که برگزاری این مسابقات هم در راستای همین رسالت است و ما امید داریم در جذب جوانان به قرآن با این شیوه موفق عمل کرده باشیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، نیاز امروز جامعه را تمسک به سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: با توجه به وجود آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با قرآن امری ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی حجت الاسلام تقی زاده اوقاف و امور خیریه شبستر مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود