Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@05:00:32 GMT

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شبستر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۷۹۷

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در شبستر

حجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌ و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش شفاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۵ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ نفررا آقایان و ۳۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، روخوانی، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء و حفظ کل در ۲۳ خرداد‌ماه برگزار خواهد شد که آقایان در محل مسجد امام حسین(ع) و بانوان در حسینیه گلشن جنب مقبره شیخ محمود شبستری برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می یابند.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از رسالت‌های مهم امروز جامعه است که برگزاری این مسابقات هم در راستای همین رسالت است و ما امید داریم در جذب جوانان به قرآن با این شیوه موفق عمل کرده باشیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، نیاز امروز جامعه را تمسک به سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: با توجه به وجود آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با قرآن امری ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی حجت الاسلام تقی زاده اوقاف و امور خیریه شبستر مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد