Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@03:28:34 GMT

دروازه‌بان معترض استقلال، جانشین بیرانوند!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۱۰۷

دروازه‌بان معترض استقلال، جانشین بیرانوند!

به گزترش جهان نيوز، با توجه به جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن رشید مظاهری با تراکتورسازی، سرخ‌پوشان با جدایی دروازه‌بان ملی‌پوششان با مشکل جدی مواجه خواهند شد.  
اما بررسی یک شایعه و احتمال می‌تواند ورق را برای پرسپولیسی‌ها برگرداند. سیدحسین حسینی دورازه‌بان استقلال که نمایش خوبی در یکی دو فصل گذشته از خود بجا گذاشته است، در صورت تمدید قرارداد با رحمتی، از استقلال جدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امروز برخی از هواداران استقلال نیز با تجمع مقابل باشگاه به تشویق رحمتی پرداختند و خواستار تمدید قرارداد او شدند تا حسینی بیش از قبل به درهای خروجی باشگاه نزدیک شود.

گفتنی است برانکو به مسئولان تیم خود اعلام کرده است با توجه به خالی بودن بازار نقل‌وانتقالات از گلر خوب و مطمئن، در صورت جدایی بیرانوند برای جذب حسینی تلاش کنند تا او را برای پیوستن به پرسپولیس متقاعد کنند. گفته می‌شود حسینی نیز بدش نمی‌آید با شماره یک شدن در پرسپولیس به تیم ملی برسد، راهی که بیرانوند در چند سال گذشته به خوبی طی کرد و اکنون در حال لژیونر شدن است.

منبع: ورزش11 کپی متن خبر برچسب ها: نقل و انتقال استقلال پرسپولیس

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: نقل و انتقال استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی