Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:44:06 GMT

مروری بر سه‌ دهه نقاشی‌های ناصر عزیزی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۱۴۴

مروری بر سه‌ دهه نقاشی‌های ناصر عزیزی

نقاشی‌های خلق شده در طول سه دهه فعالیت هنری و حرفه‌ای ناصر عزیزی در قالب نمایشگاه مروری بر آثار این هنرمند، در گالری آریانا به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند که سیر تحولی و تجربه‌اندوزی این هنرمند کشورمان از آغاز دهه هفتاد تا امروز در معرض تماشا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه‌ترین نمایشگاه «ناصر عزیزی»که از ۲۴ خرداد افتتاح می‌شود، شامل 53 اثر از فیگورها، کالیگرافی‌ها، نقاشی‌های برگرفته شده از ایران باستان و موتیف‌های شرقی و اسلامی و نیز برخی آثار متاثر از فضای سورئالیسم  است. 

عزیزی از جمله هنرمندان فعالی است که تاکنون بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل ایران و خارج از کشور برگزار کرده. او در کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، آلمان، قطر، کویت و امارات متحده عربی نمایشگاه داشته و نیز در سمپوزیوم‌های مختلفی در کشورهایی چون فرانسه و اسلواکی شرکت کرده است. 

قابل ذکر است که این نمایشگاه صرفا برای چهار روز بر پا می‌شود و روز 27 خرداد قبل از سفر هنرمند به کشور آلمان، برای شرکت در یک سمپوزیوم بین‌المللی به اتمام می‌رسد.

علاقمندان می‌توانند روز جمعه 24 خرداد از ساعت 16 تا 21 در مراسم افتتاحیه شرکت کنند و روزهای 25 تا 27 خرداد، از ساعت 15 تا 17 برای بازدید آثار به نشانی خیابان شریعتی، الهیه، خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک ۹ مراجعه یا با شماره 22601216 تماس حاصل کنند.

ناصر عزیزی متولد 1349 در تهران، تحصیلات آکادمیک در زمینه نقاشی را از هنرستان پسران هنرهای زیبای تهران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ پس از اخذ دی‍پلم، وارد دانشگاه شد. او سال 1376 تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در همین دانشگاه به پایان رساند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز عید فطر بیرجند مجلس عید فطر شبستان بیرجند صنایع دستی دهه کرامت شرکت های دانش بنیان سه دهه گالری آریانا مروری آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • ببینید | ۱۴ اردیبهشت سالروز درگذشت ناصر چشم آذر
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین