Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:09:26 GMT

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۲۸۵

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان یزد

دستگیری سارقان، کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک از جمله اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد اخبار کوتاه از پلیس یزد به شرح زیر است:

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیكلت در یزد خبر داد

سرهنگ محمدرضا حناساب با بیان این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیكلت در یزد به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستوركار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی درطی چند عملیات منسجم و ضربتی در چند نقطه از سطح شهر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: سارقان در تحیقات اولیه به  28 فقره سرقت موتورسیكلت دریزد معترف شدند.

این مقام انتظامی تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه كشف و در این راستا تعداد 4 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق خودرو در بهاباد  

سرهنگ دوم  علی مهیجی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهرستان هم جوار رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان بهاباد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهم دستگیر شده 1 دستگاه خودرو سرقتی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سرهنگ مهیجی با بیان اینکه سارق در بازجویی های اولیه به یک فقره سرقت اعتراف کرد،افزود: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 80 کیلوگرم موادمخدر در مهریز

سرهنگ حسین منصوری در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد یک قاچاقچی با یک دستگاه موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی شهرستان مهریز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر محل تردد وی را شناسایی کردند.

وی ضمن اشاره به عملیات پلیس و توقیف موتورسیکلت افزود: در بازرسی انجام شده 80 کیلوگرم تریاک کشف شد.

منصوری ضمن اشاره به دستگیری یک سوداگرمرگ افزود: متهم با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 40 کیلو تریاک در ارکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از کشف 40 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاك در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرضا صادقیان در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر فرماندهی اردکان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یك دستگاه خودروی سواری پژو را در محورهای مواصلاتی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار 40 کیلوگرم موادمخد راز نوع تریاک كه به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف و 2 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: متهمان كه قصد انتقال موادمخدر به استان های شمالی كشور را داشتند به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

توقیف کامیونت حامل تجهیزات مخابراتی قاچاق در ابرکوه

علیرضا صالحی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "فراغه" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت"کاویان" با 2 سرنشین مشکوک و خودرو را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، 50 دستگاه کیس و تجهیزات مخابراتی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند؛ ارزش کیس های مکشوفه از سوی کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: این تجهیزات مخابراتی فاقد مجوز و قاچاق از استان های جنوبی بارگیری شده بود و راننده خودرو قصد انتقال آن را به تهران داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به اینکه محکوله قاچاق مکشوفه به گمرک استان یزد تحویل داده شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف خودرو با 14 کیلو تریاک در بافق

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در بازرسی از خودروی سواری 14 کیلو تریاک را کشف کردند.

محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در راستای ارتقا امنیت اجتماعی به یك دستگاه سواری پراید مشكوك و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کمالی افزود: دربازرسی از خودرو 14بسته تریاک به وزن 14 کیلوگرم کشف و در این رابطه راننده و 2 نفر از سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

وی یادآور شد: قاچاقچیان دستگیر شده قصد توزیع این محموله در شهر را داشتند.

توقیف تریلی با 621 کیلو تریاک

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 621 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

علی افخمی گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این تریلی 621 كیلو تریاك كشف شد. 

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه این محموله از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود تصریح کرد:  در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.#

دستگیری زن سارق با 20 میلیون ریال اموال مسروقه در بافق

مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق خانم 25ساله ای را به اتهام سرقت اموال داخل خودرو دستگیر کردند.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت داخل خودرو در یکی از خیابان های سطح شهر، بلافاصله جهت شناسایی و دستگیری سارق اقدام کردند.

سرهنگ کمالی افزود: با پیگیری های مستمر و تلاش شبانه روزی پس از چند روز، سارق که زنی 25 ساله بود شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و به اداره آگاهی انتقال داده شد.

در بازجویی از سارق ابتدا منکر سرقت شد ولی با قرار گرفتن در برابرادله محکم پلیس لب به اعتراف گشود و بیان داشت به علت اعتیاد، دست به سرقت زده است.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تکمیل شدن پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس نماز عید فطر صنایع دستی استان همدان دهه کرامت بیرجند عید فطر مراجع نیروی انتظامی یزد شبستان یزد اخبار کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان