Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@03:31:27 GMT

کشف دام قاچاق در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۴۱۴

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد ، از کشف 125 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 ميليون ريال در شهر یاسوج خبر داد.به گزارش بلاغ، به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری از کشف 125 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر یاسوج خبر داد. 

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از این خودرو 125 رأس گوسفند فاقد مجوز حمل از اداره دامپزشکی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ، ارزش تقریبی این احشام را بنابر نظر کارشناسان2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و احشام کشف شده به اداره دامپزشکی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که پلیس با تمام توان با هر گونه قاچاق و هنجار شکنی و اخلال در امور اقتصادی برخورد می کند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد