Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری جشن های گلریزان در استان مردم و خیران استان سه میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان کمک کردند.

«مجید صیادی» امروز (چهارشنبه ۲۲ خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: شهرستان شهرکرد، سامان، اردل و بروجن امسال نه جشن گلریزان برگزار کردند که مبلغ سه میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال از برگزاری همین جشن ها جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: از مبلغ سه میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال به تفکیک یک میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال کمک نقدی، ۳۶۹ میلیون ریال به صورت چک و یک میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال نیز توسط خیران جمع آوری شده است.

 

وی به آمار زندانیان جرائم غیر عمد در زندان های استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان به سر می برند.

 

صیادی ابراز کرد: سال گذشته با برگزاری جشن های گلریزان و جمع آوری کمک های مردمی و خیران ۱۱۲ زندانی آزاد شدند.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طبق آمارهای جمع آوری شده زندانیان جرائم غیر عمد که در زندان های استان بسر می برند ۴۷۰ میلیارد ریال بدهی دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت مجلس نماز عید فطر اردبیل روزنامه مراجع صنایع دستی استان همدان زندانیان جرائم غیر عمد جشن های گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس دادگستری میبد، هدف از برگزاری جشن گلریزان را تبین آسیب‌های زندان و زندانی و افرادی به زندان می‌افتند عنوان کرد و گفت: در جشن گلریزان هم فرهنگ ترویج گذشت و ایثار تبین میشود و هم فرصتی است تا به افراد کمک کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.


حدادزاده افزود: خوشبختانه به همت خیرین و مردم درطول سال آزادی‌هایی را داریم و خیرین مستمر به ستاد دیه کمک می‌کنند.


وی گفت: امشب هم مبلغ سه میلیارد ریال جمع آوری شد تا به زندانیان کمک کنیم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند