Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام، گفت: در سفر رئیس محترم جمهوری به استان، وزرای مربوطه و گروه‌های سرمایه‌گذار قوی به همراه بنیادها، نهادها و مؤسسات قوی حضور دارند که فرصت بسیار مغتنم و مناسبی برای استان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی»، در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان، با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری در آینده‌ای نزدیک به استان، اظهار کرد: سفر رئیس محترم جمهوری به استان ایلام با توجه به شرایط منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حائز اهمیت و برای استان بسیار پر خیروبرکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به حضور معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری و مجموعه مدیران این نهاد در استان اشاره کرد و افزود: در این دیدار، مقدمات حضور رئیس‌جمهور در استان بررسی شد و مقرر گردید به‌زودی کارگروه چهارجانبه‌ای در نهاد ریاست جمهوری، با حضور مسئولان نهاد، سازمان برنامه‌وبودجه، استانداری و وزارتخانه‌های مربوطه برگزار شود.

 

سلیمانی دشتکی، ابراز کرد: در این سفر، وزرای مربوطه و گروه‌های سرمایه‌گذار قوی به همراه بنیادها، نهادها و مؤسسات قوی حضور دارند که این مهم فرصت بسیار مغتنم و مناسبی برای ارائه پروژه‌های مهم و جذب سرمایه‌گذاری در استان به وجود می‌آورد که باید با برنامه‌ریزی درست و هدفمند از آن استفاده کرد.

 

وی، همچنین به سفر هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی به این استان اشاره کرد و یادآور شد: هفته آینده استانداران استان‌های زاگرس نشین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در استان ایلام حضور خواهند یافت و وزیر محترم جهاد کشاورزی هفته آینده هم‌زمان با همایش استانداران زاگرس نشین، به ایلام سفر می‌کند.

 

استاندار ایلام، بابیان اینکه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برای برگزاری شایسته همایش استانداران استان‌های زاگرس نشین به میزبانی استان ایلام، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 

سلیمانی دشتکی، در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر احترام و رعایت دستگاه‌های اجرایی به اصل تفکیک شرح وظایف، تصریح کرد: لازم است که دستگاه‌ها به‌حق استقلال یکدیگر احترام بگذارند و در کار یکدیگر دخالت نکنند و مدیران نیز باید امور را آن‌چنان به‌درستی انجام دهند که کسی به کارشان ایراد نگیرد و به خود اجازه دخالت ندهد.

 

وی، بیان کرد: مدیران استقلال داشته باشند و اگر کار مدیری یا اداره‌ای درجایی مشکل پیدا کرد، قانون نحوه رسیدگی به آن را تعیین کرده است و دیگر نیازی به دخالت دستگاه‌های غیر مرتبط نیست، مدیران اگر مسائل و مشکلاتی در حوزه تحت امر خوددارند بیان کنند تا رفع مشکل شود چراکه با مطرح نکردن، مسائل حل نمی‌شوند.

 

استاندار ایلام، در پایان با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمت همه ما هستند، خاطرنشان کرد: اگر مدیران باقدرت در خدمت گذاری به مردم ظاهر شوند همه حامی آن‌ها خواهند شد و تا آنجا که توان داشته باشم از مدیران خوب و قوی دفاع می‌کنم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز عید فطر مسجد روزنامه شبستان بیرجند بیرجند استان همدان دهه کرامت شورای اشتغال استان ایلام زاگرس نشین جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)