Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@21:25:48 GMT

قطع برق در همایش انرژی‌های تجدیدپذیر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۲۴۶

قطع برق در همایش انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی امروز سه شنبه اقدام به برگزاری هفتمین کنفرانس بینالمللی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده کرد.

در دعوت نامه‌هایی که برای رسانه‌ها ارسال شده بود حضور «سورنا ستاری» معاون علمی، فناوری رئیس جمهوری، «سید محمد صادق زاده» رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا)، «محمد صادق قاضی زاده» رئیس پژوهشگاه نیرو، «محمد حسن متولی زاده» مدیرعامل شرکت توانیر و «عباس علی آبادی» مدیرعامل گروه مپنا به عنوان سخنرانان کلیدی این کنفرانس ذکر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت برگزاری هشت و ۳۰ دقیقه صبح ذکر شده بود که البته کنفرانس با یک ساعت تأخیر آغاز به کار کرد.

از نکته‌های جالب این کنفرانس آن بود که به غیر از رئیس پژوهشگاه نیرو، هیچکدام از سخنرانان کلیدی در آن حضور نیافتند.

دبیر اجرایی کنفرانس که عهده دار اعلام برنامه‌های کنفرانس بود با قرار گرفتن در محل تعیین شده برای سخنرانی گفت: باید ابتدا از شرکت کنندگان بابت حضور نیافتن «رضا اردکانیان» وزیر نیرو که به همراه رئیس جمهوری به سفر رفته است عذر خواهی کنم. این در حالی بود که در فهرست شرکت کنندگان و سخنرانان نامی از وزیر نیرو به عنوان سخنران برده نشده بود.

در ادامه این کنفرانس از تعدادی استادان دانشگاه دعوت شد که برای سخنرانی در جایگاه حضور یافته و سخنرانی کنند که برخی از آنها اعلام کردند که به دلیل حضور نیافتن سخنرانان اصلی ناگزیر به ارائه سخنرانی شده‌اند.

هنگامی که محمد تقی عاملی از اعضای دانشگاه شهید بهشتی به بحث در خصوص تجربیات کشور آلمان در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر پرداخت ناگهان برق دانشگاه قطع شد و مدعوین ناگزیر شدند سالن سخنرانی را ترک کنند.

قطع یک ساعته برق، شرکت کنندگان در کنفرانس را به محوطه دانشگاه کشاند و برخی از این فرصت استفاده کردند و با توجه به محیط سر سبز پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور اقدام به گرفتن عکس کردند.

گرچه نمایشگاهی هم در زمینه تولیدات انرژی‌های تجدید پذیر در کنار سالن سخنرانی برگزار شده بود اما قطع برق موجب شد این نمایشگاه نیز چندان مورد استقبال قرار نگیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطع برق همایش انرژی های تجدیدپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند