Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد علی عظیمی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی یکی از مصدومان نیز که به به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: ساعت ۱ بامداد امروز / ‏۲۲‬ خرداد جاری / ‏‬ در کیلومتر ۲۸ خط جنوبی آزادراه زنجان - قزوین، یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خارج و واژگون شده و ۲ مصدوم برجا گذاشت که متأسفانه کودک مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و دیگر مصدوم نیز به خاطر شکستگی دست و پا بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر نیز که ساعت ۳ بامداد در کیلومتر ۶۳ و خط جنوبی همین مسیر ارتباطی و بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری پژو پارس اتفاق افتاد راننده این خودرو به علت صدمات وارده فوت کرد و حال دیگر مصدوم نیز بسیار وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، دوشنبه شب / ‏۲۰‬ خرداد جاری / ‏‬نیز بر اثر برخورد کامیون و نیسان وانت در کیلومتر ۲۸ جاده ترانزیت زنجان - میانه که به علت انحراف به چپ خودروی کامیون اتفاق افتاد رانندگان هر ۲ خودرو جان باختند.

به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال ۱۷ نفر و از ابتدای اردیبهشت تاکنون نیز بیش از نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باخته‌اند.
در ۱۲ ماه پارسال (۹۷) بیش از ۲۶۰ نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده‌های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.
زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۶۰۸۴/‏۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب