Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@04:10:00 GMT

نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۴۴۰

نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی در حال برگزاری است

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته و ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

شرکت‌های سایپالجستیک و فنرسازی زر به‌نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا و با هدف ارائه جدیدترین دستاورد‌ها و قابلیت‌های شاخص خود در حوزه حمل‌ونقل در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ خردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت سایپالجستیک در سالن شماره ۷، غرفه ۱۳ و فنرسازی زر در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ غرفه ۳ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. برچسب ها: رویداد24 ، سایپا ، اخبار سایپا ، خودروسازی ، صنعت خودروسازی ، نمایشگاه حمل و نقل ریلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سایپا اخبار سایپا خودروسازی صنعت خودروسازی نمایشگاه حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • استارت سرد خودروسازی
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید