Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@13:10:54 GMT

جزئیات وداع، تشییع و خاکسپاری فرمانده زینبیون

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۷۵۴

جزئیات وداع، تشییع و خاکسپاری فرمانده زینبیون

تسنیم نوشت: مراسم‌های وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد جنتی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مصادف با 22 و 23 خرداد ماه 98 در تهران برگزار می‌شود.
مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده؛ چهارشنبه 22 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حجت(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان زینتی افخم، میدان سرآسیاب با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شناسایی و بازگشت پیکر «حاج حیدر»، فرمانده تیپ زینبیون
مراسم تشییع پیکر مطهر این فرمانده شهید زینبیون در روز پنجشنبه، 23 خرداد برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حجت(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان زینتی افخم، میدان سرآسیاب آغاز می‌شود. پیکر مطهر شهید جنتی بعد از تشییع برای انجام مراسم خاکسپاری به قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.
شهید محمد جنتی با نام جهادی حاج حیدر و معروف به «فرمانده حیدر» فرمانده رزمندگان مدافع حرم پاکستانی(تیپ زینبیون) بود . این شهید اهل روستای "دیزج خلیل" از توابع شهرستان "شبستر" در استان آذربایجان شرقی بود. او در 16 فروردین 96 در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس(ع) سر و دستش را فدا کرد. پیکر مطهر او در منطقه ماند و حالا بعد از گذشت 2 سال طی عملیات تفحص مناطق سوریه کشف و به کشور بازگشته است. سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: «حیدر یکی از بهترین‌هایم بود.»

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد

پیکر مطهر شهید محمدمهدی فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه پس از چهل سال به خاک وطن بازگشت و مراسم تشییع این شهید والا مقام در روستای ده محمد با حضور پرشور اهالی روستاهای امیرآباد، همت آباد و ملوند از توابع شهرستان طبس استان خراسان جنوبی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس تازه شناسایی شده در شهرستان بشرویه به خاک سپرده خواهد شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: صادق شبانی - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام