Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛سرپرست فدراسیون والیبال ایران گفت: بانوان هوادار والیبال می‌توانند در همه بازی های هفته سوم لیگ ملت‌ها برای تماشای مسابقات به سالن بیایند و مشکلی وجود ندارد.

افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، درباره تعداد بلیت‌های فروخته شده برای بانوان جهت حضور در سالن بازی‌های تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: فعلاً نتوانسته‌ام به صورت دقیق آمار بلیت‌های فروخته شده برای بانوان را ببینم اما ظرفیت کلی سالن ۴۶۰۰ صندلی است و با این شرایط طبیعی خواهد بود که یک کف و سقف را برای بانوان هوادار در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در پاسخ به این سوال که پس چرا در تبلیغات اعلام شده سالن ۶ هزار نفری است؟ اظهار کرد: اگر صندلی‌ها را برداریم ۶ هزار نفر در سالن گنجانده می‌شوند اما الان با نصب کردن صندلی‌ها ظرفیت سالن ۴ هزار و ۶۰۰ نفر است. با این حال من فکر می‌کنم اگر بجز راهروها، در قسمت‌های فوقانی سالن روی سکوها را هم حساب کنیم تقریباً ۶ هزار نفر جای می‌گیرند!

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: آمار دقیق را شورای تأمین می‌تواند در اختیار عزیزان قرار دهد چون مسئول اصلی این مسائل شورای تأمین استان است. با این حال بنده هم قرار است امروز به آنجا بروم تا به صورت دقیق در جریان این مسائل قرار بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بلیت فروشی برای بانوان تنها در بازی‌های تیم ملی ایران انجام می‌گیرد؟ اظهار کرد: خیر، بلیت فروشی‌ها برای همه مسابقات است، ضمن اینکه بلیت‌های هر روز برای دو بازی آن روز است. بانوان می‌توانند همه بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و مشکلی برای حضور آن‌ها وجود نخواهد داشت.

داوری در پایان گفت: خوشبختانه مورد خاصی درباره بلیت فروشی‌ها و میزبانی ارومیه وجود ندارد. جا دارد از میزبان اول خود در لیگ ملت‌ها تشکر کنم. تنها مشکلی در سرور سایت وجود داشت که برطرف شد و برای بازی‌های بعد مشکلی وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم از این میزبانی‌ها سربلند بیرون بیاییم. برچسب ها: بانوان ، لیگ ملتهای والیبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: بانوان لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است

فریبا ولیپور بیان کرد: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت ماه) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شودُ تمام افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.

ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تاکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.

ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران