Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:50:45 GMT

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۱۰۶

سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، سومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ با حضور شهیندخت خوارزمی استاد روابط عمومی الکترونیک در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «شب های فناوری»، طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست شهیندخت خوارزمی و همایون شهریاری دکترای ژنتیک به سخنرانی با موضوع «فناوری های گسست آفرین و سرنوشت انسان» می‌پردازند.

سیر تحول فناوری، معرفی مهم‌ترین فناوری‌های گسست آفرین، قابلیت‌های مغز و ساختار ژنتیک انسان و سرنوشت انسان و پرسش‌هایش، از مهم‌ترین محورهایی است که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

شهیندخت خوارزمی دارای مدرک دکترای روانشناسی و ارتباطات و مترجم کتاب موج سوم و جابجایی در قدرت از آثار الوین تافلر است که در سال ۱۳۸۹ به عنوان استاد پیشگام در روابط عمومی الکترونیک شناخته شده و تمبر یادبود چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر وی منتشر شده است.

حضور در این نشست رایگان بوده و ثبت نام از طریق این لینک انجام می‌شود.

کد خبر 4638850 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات ژنتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!