Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:08:36 GMT

خوش‌خبر: شاید کولاکوویچ روی غفور ریسک نکند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۲۳۸

خوش‌خبر: شاید کولاکوویچ روی غفور ریسک نکند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: مصدومیت سیدمحمد موسوی بهبود یافته، اما ممکن است کولاکوویچ درباره غفور ریسک نکند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در ۲ هفته ابتدایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ توانست نتایج خوبی در شرق آسیا کسب کند و با ۵ برد از ۶ بازی روز گذشته به تهران بازگشت.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده و باید خودمان را برای بازی های سخت بعدی آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره زمان ورود تیم ملی به ارومیه عنوان کرد: ما بامداد دیروز به تهران رسیدیم. روز گذشته هم به سفارت بلغارستان رفتیم و کارهای مربوط به سفر هفته پنجم را انجام دادیم. مشکلی هم وجود نداشت و خیلی زود کارهای اعضای تیم ملی انجام شد. امروز از ساعت ۱۶ یک جلسه تمرین در تهران خواهیم داشت و ساعت ۲۰:۳۰ به سوی ارومیه سفر می کنیم.


سرپرست تیم ملی درباره وضعیت مصدومان ایران بیان داشت: جواد معنوی‌نژاد از ناحیه مچ پا درد دارد و نمی‌تواند در هفته سوم بازی کند. البته این بازیکن همراه تیم خواهد بود و دکتر افروزی به درمان او می پردازد. امیر غفور هم همچنان از ناحیه کمر مشکل دارد و در حال بهبود است. اگر تا روز بازی به بهبودی کامل نرسد، بعید می دانم کولاکوویچ روی او ریسک کند. به هر حال باید تا جمعه صبر کنیم تا مشخص شود او در ترکیب اصلی به میدان می رود یا خیر. موسوی هم که دچار مصدومیت شده بود، الان مشکلی ندارد.


خوش خبر در پایان گفت: لیست ۱۴ نفره تیم ملی تکمیل است و فقط مرتضی شریفی جای معنوی‌نژاد را نسبت به هفته دوم می گیرد.

امیر خوش خبر(سرپرست) امیر غفور تیم ملی والیبال ایران والیبال ایگور کولاکویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها امیر غفور تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران