Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:27:08 GMT

دلیل استعفای معاون جدید وزیر ورزش درکمتراز یکماه!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۵۳۲

سید هادی حسینی که ۱۵ اردیبهشت به سمت معاونت حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان منصوب شد، کمتر از یک ماه از گذشت شروع فعالیت خود، از سمتش استعفا داد!

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می‌شود یکی از نمایندگان مجلس به حضور او در وزارت ورزش و جوانان با توجه به اینکه بازنشسته است، اعتراض کرده و حسینی هم تصمیم گرفته تا روشن شدن وضعیتش از سمت خود کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی ۱۲ خرداد از سمت خود استعفا داده و وزیر ورزش و جوانان هم موافقت خود را با این استعفا اعلام کرده تا مشخص شود حضور این مدیر در بدنه وزارت قانونی بوده یا خیر؟

شنیده می‌شود حسینی در صورتی که نتواند کارش را برای حضور در وزارت ورزش درست کند، برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هادی حسینی استعفا وزیر ورزش بازنشستگی عبدالرضا داوری هایکو ماس شینزو آبه حشمت علوی حیات شبانه نزار زاکا مالیات بر سکه یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو