Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:23:42 GMT

ایثارگری حافظان امنیت بر کسی پوشیده نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۶۰۱

ایثارگری حافظان امنیت بر کسی پوشیده نیست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در یادواره سرداران و ۵۷۴ شهد نیروی انتظامی استان کرمان افزود: استان کرمان به برکت خون شهدا از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی به مشخصات امت اسلامی و ملاک های برتری انسان از نظر قرآن اشاره و تصریح کرد: باید خدامحور باشیم و فقط خدا را در تمام صحنه ها و لحظه ها حاضر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه کسی که دانش بیشتری دارد نزد خداوند برتری زیادی دارد گفت: همچنین مسئولیت بیشتری بر اینگونه افراد است.

وی تاکید کرد: افرادی که امنیت جامعه را تامین می کنند با سایر افراد در پیشگاه خداوند یکسان نیستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: شهادت در فرهنگ دین مبین اسلام بسیار با ارزش است و امت اسلامی، امتی پیشرو در ارزش های انسانی بوده و هست.

یادواره ۵۷۴ شهید نیروی انتظامی استان کرمان امروز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از مسئولان هم اکنون در سالن همایش های هایتک ماهان کرمان برگزار شد /.

۳۰۲۹/‏‬ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمان ایرنا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند