Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:58:15 GMT

فضا را برای قانون‌شکنان نا امن خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۲۱۷

فضا را برای قانون‌شکنان نا امن خواهیم کرد

استاندار هرمزگان گفت: قاطع، سریع و به هنگام با هرگونه ناامنی برخورد خواهد شد تا درس عبرتی برای هنجارشکنان باشد.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید در میناب، اظهار کرد: از دستگاه قضائی می‌خواهیم قاطعانه و به‌فوریت با عاملان شهادت دو مرزبان شهید میناب برخورد کند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز مدیون رشادت مرزبانان است، تصریح کرد: مرزبانان در شرایط سخت و طاقت‌فرسا جان‌فشانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه قانون‌شکنان باید بدانند نمی‌توانند از دایره قانون فرار کنند، اضافه کرد: کسانی هم که از قانون‌شکنان حمایت و مسیر آنان را فراهم کنند هم برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضا را برای قانون‌شکنان نا امن خواهیم کرد و بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم کرد، عنوان کرد: اقدامات سخت و قاطع برای پاکسازی منطقه از وجود قاچاقچیان و ناامن کنندگان با حمایت مسئولان استانی و دستگاه قضائی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همتی ادامه داد: قاطع و سریع و به هنگام با هرگونه ناامنی برخورد خواهد شد تا درس عبرتی برای هنجارشکنان باشد

استاندار هرمزگان در پایان گفت: تعدی به مأمور قانونی که برای امنیت و آرامش مردم شب‌زنده‌داری می‌کند برای مسئولان استان قابل‌قبول نیست.

حساب چند نفر قانون‌شکن را از مردم میناب جدا کنید

امام‌جمعه شهرستان میناب با بیان اینکه حساب چند نفر قانون‌شکن را از مردم میناب جدا کنید، تصریح کرد: شهادت می‌دهم مردم میناب انقلابی هستند.

حجت‌الاسلام حسین معتمدی‌فر صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید در میناب، افزود: مرزبانان ما امروز شهدای جنگ اقتصادی هستند و باید مظلومیت مرزبانان را در خون این شهدا جستجو کنید.

وی با بیان اینکه حساب چند نفر قانون‌شکن را از مردم میناب جدا کنید، تصریح کرد: شهادت می‌دهم مردم میناب انقلابی هستند.

امام‌جمعه شهرستان میناب با اشاره به اینکه در تمام صحنه‌ها مردم میناب پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: مردم میناب در معیشت مشکل‌دارند.

وی اضافه کرد: این‌همه جوانان در میناب بیکار هستند و اگر شغل نباشد گرفتار اموراتشان می‌شوند زیرا بیکاری ام‌الفساد هست.

حجت‌الاسلام معتمدی فر خاطرنشان کرد: بدون شک خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره انداختند و فرزندان مرزبان ما را به شهادت رساندند هستیم.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب "استوار یکم سجاد افراسیابی" و "گروهبان یکم حسن کریمی" حین مقابله با قاچاقچیان در منطقه جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور برای توقیف خودرو‌های دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد، نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این خودرو‌ها اقدام می‌کنند.
علی اصغر زارع افزود: هرگونه تغییر در وضعیت خودرو از جمله افزایش یا کاهش ارتفاع موجب برهم خوردن حالت آیرودینامیک وسیله نقلیه می‌شود و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند.
وی افزود: با این تغییر ظاهری در مواقع توقف و تغییر مسیر، علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم ترمز خودرو به‌خوبی عمل نمی‌کند و باعث بروز تصادف می‌شود و علاوه براعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و بعد از بازگشت به وضعیت قبل اجازه تردد دارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که از چراغ‌های رنگی یا نور زنون نیز استفاده می‌کنند جریمه می‌شوند، زیرا استفاده از این نوع چراغ‌ها و نور‌ها باعث آزار و اذیت دیگر کاربران ترافیکی به ویژه آنهایی که از عینک استفاده می‌کنند و آن دسته افراد که مشکل بینایی در شب دارند می‌شود، همچنین باعث خیره شدن چشم و اختلال در بینایی عابر پیاده می‌شود.
سرهنگ زارع همچنین با اشاره به تخلف شیشه دودی گفت: داخل خودرو لازم است واضح پیدا باشد، نصب هر‌گونه برچسب بر شیشه و بدنه وسیله نقلیه خلاف قانون است، البته خودرو‌هایی که از کارخانه شیشه‌رنگی دارند از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود: کارشناسی‌های ترافیکی بعد از تصادفات به این نکته اشاره کرده است که افرادی که شیشه‌های خودرو را دودی می‌کنند در مواقع تاریکی یا برودت هوا برای دید مناسب به مشکل می‌خورند، زیرا راننده با نداشتن دید کافی و مناسب به محیط اطراف خود اشراف ندارد و باعث بروز تصادفات احتمالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها