Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:31:31 GMT

فرمانده انتظامی فارس معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۲۹۳

فرمانده انتظامی فارس معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار فارس ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی فارس، گفت: امروز شاهد ارتقاع امنیتی استان فارس هستیم که این مهم با هماهنگی و همدلی تمامی دستگاه ها به دست امده است.

عنایت الله رحیمی ادامه داد: شورای تامین استان فارس با همدلی و تعامل امنیتی را در استان فارس به وجود آورده که باعث توسعه و پیشرفت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی با نظم پذیری، قانون مداری، تعامل مثبت، وحدت با مردم به سمت عمومی کردن نظم حرکت کرد که امروز شاهد ارتقاع و افزایش امنیت در استان فارس هستیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه برخی از تهدیدات در استان فارس از بین رفته است، گفت: موضوع تهدید ۷ آبان از جمله مواردی بود که به درستی مدیرت شد و با برنامه ریزی درست دیگر این تهدید تکرار نمی شود.

رحیمی ادامه داد: استان فارس حلقه اتصال چندین استان کشور است به همین دلیل مشکلات و تهدیدات خاص خود را دارد که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب این تهدیدات از بین رفت.

کد خبر 4638629

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر