Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حکم جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، " فیض اله پاسره" مدیرعامل کنونی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حفظ پست فعلی بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای "فیضاله پاسره" مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت تا تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل شرکت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان به انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف شرکت موفق باشید.

حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی

به گزارش ایلنا، فیض اله پاسره اولین مدیر در بدو تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی و از نخستین مدیران دوران اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد است.

او همچنین از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید با تایید استانداری و مجموعه نمایندگان و با اعتماد وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان منصوب شد.

وی دارای مدرک دکتری مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب با بالاترین نمره کمی و کیفی از دانشکده علوم و تحقیقات تهران است که ایجاد نخستین فاضلاب و تصفیه خانههای بزرگ روستایی، بزرگترین آزمایشگاه آب روستایی کشور، مقالات بین المللی، اجرای نخستین سیستم پنل خورشیدی جنوب کشور با قابلیت ذخیره، و اجرای بزرگترین مجتمع های آبرسانی را در کارنامه خود بهمراه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب ایران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد دوران اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نیمه‌تمام بودن ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۹ در سی‌سخت خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبار یه این واحدها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی با تاکید بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به متقاضیان افزود: بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰و احد روستایی برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل استان معرفی شد که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد و چنانچه تسهیلات در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید این‌گونه باشد.

روستا خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک‌ها از جمله بانک مسکن و بنیاد مسکن به خوبی رصد می‌شود و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت، گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحدها هستیم.

کد خبر 750009

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد