Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در آينده نزديک شاهد اتفاقات بزرگي در عرصه بيمه‌هاي زندگي خواهيم بود و ميزان توفيق واحدهاي اجرايي در افزايش سهم بيمه هاي عمر در پرتفوي آنها يکي از اصلي ترين شاخص هاي ارزيابي عملکردشان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد محمد ناصر مبرقعي عضو هيات مديره بيمه ايران با بيان اين مطلب با اشاره به حسن نيت موسسان و نسلهاي مختلف بيمه ايران، رمز ماندگاري اين شرکت در فراز و فرود اقتصاد کشور را تعهد و تعصب کارکنان شرکت دانست و گفت: فرهنگ سازماني که نزد کارکنان شرکت وجود دارد وجه تمايز اين شرکت نسبت به ساير شرکت هاي بازرگاني شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و‌ي که در کارگاه تخصصي فروش بيمه‌هاي زندگي بيمه ايران در مرکز آموزشي، فرهنگي خزر آباد سخن مي‌گفت، ادامه داد: توسعه بيمه هاي زندگي يکي از استراتژي هاي ضروري مديران ارشد براي شرکت است که در قانون پنج ساله ششم نيز مکلف به اجراي آن شده ايم و از اين رو و مديرعامل و رئيس هيات مديره بيمه ايران، سياست هاي خود را در اين زمينه با فعال ساختن شوراي راهبردي تخصصي ابلاغ کرده است.
عضو هيأت مديره بيمه ايران توجه به موضوعات و دغدغه هاي مطرح شده در جلسه با انجمن صنفي نمايندگان استان مازندران را از جمله برنامه هاي موجود در دستور پيش روي شوراي راهبردي بيمه‌هاي زندگي دانست و داشتن پروتکل، اعتماد به جوانان، آماده به فعاليت در حوزه بيمه‌هاي عمر کنترل و نظارت مشفقانه و حمايتگرانه پرهيز از بازاريابي هيجاني، داشتن حد اعلاي حسن نيت، در معرفي محصول مطابقت عينيت تعهدات مندرج در بيمه نامه با انتظارات بيمه گذار قبل از صدور بيمه نامه، شفافيت و صداقت را از عوامل توسعه پايدار و پيوسته بيمه هاي زندگي برشمرد و افزود: همگي بر اين نکته قائليم که بيمه هاي زندگي از لحاظ مباني فني و اصولي با بيمه هاي غير زندگي تفاوت دارد و بايد با توجه به اين تفاوتها به نتيجه مورد انتظار در اهداف تعيين شده برسيم.
وي خاطرنشان نمود علاوه بر تفکيک ذخاير و حسابهاي مربوط به حق بيمه هاي بيمه هاي عمر در مباحث بهره گيري از منابع مالي اين رشته در بازار مالي بورس هم اقدامات خوبي صورت گرفته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد

  خلیل‌احمد سلامی در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن المهدی و اسکان چابهار اظهار کرد: رصد وضعیت تعاونی ها و اتحادیه تعاونی‌های سراسر کشور یکی از موضوعات مهمی است که از شروع بکار دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار دارد و عملیاتی شده است.

وی افزود: دو شرکت تعاونی مسکن المهدی و اسکان شهرستان چابهار که از گذشته دچار مشکلاتی هستند، در اولویت تعیین تکلیف قرار دارند و با همت مسئولان و هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی، بزودی مشکلات آنها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزایش نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های تعاونی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیئت مدیره شرکت و اتحادیه ها می‌بایست مطابق آنچه که در سامانه جامع و هوشمند تعاون از آنها خواسته شده است، مستندات را بارگزاری کنند.

سلامی با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانند ظرفیت لازم را برای مشارکت گروه‌های مختلف مردمی به وجود آورند، افزود: ایجاد شرکت‌های تعاونی چون با تجمیع سرمایه و استفاده از فکر و خرد جمعی همراه است و بصورت گروهی اداره می‌شود، در صورت هدایت صحیح و قانونی، پایدار بوده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امرار معاش برای اعضا می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد