Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسانی که درباره قهرمانی این تیم مسائلی را مطرح می‌کنند باید سند ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، کریم باقری، درباره روند قهرمانی پرسپولیس در دو جام در فصل گذشته به صحبت پرداخت. او در این گفت‌وگو به سختی‌های پیش روی کادر فنی و بازیکنان اشاره کرد و عنوان کرد کسانی که درباره قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند باید سند ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پس از فصل سختی که سپری کردید با تمام مشکلاتی که وجود داشت در نهایت در دو جام به قهرمانی رسیدید و نایب قهرمان آسیا شدید. ابتدا درباره فصل صحبت کنید.

شرایط سختی داشتیم اما در انتهای فصل همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. روی هم رفته تلاش زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم در جام حذفی و لیگ برتر به قهرمانی برسیم. مجموعه تیم طی چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و سه قهرمانی پیاپی را به دست آوردیم. همه اینها نشان دهنده این است که تیم در چند سال اخیر واقعاً زحمت کشیده است و همه بازیکنان و کادر فنی از جان و دل برای تیم تلاش کردند. ثبات مدیریت، کادر فنی و بازیکنان نقش‌های زیادی در روند موفقیت تیم داشت. واقعاً خوشحال هستیم که در پایان فصل با قهرمانی جواب زحماتمان را گرفتیم.

* در اواخر فصل، حرف و حدیث‌های زیادی درباره قهرمانی پرسپولیس مطرح شد، حتی امیر قلعه‌نویی از مهندسی لیگ سخن گفته بود. نظر شما راجع به این اظهارات چیست؟

این صحبت‌ها همیشه وجود دارد. تیم‌های رقیب همیشه این گونه صحبت‌ها را مطرح می‌کنند اما همه این را می‌دانند که در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و ما هم با توجه به اینکه بازی‌های فشرده‌ای را انجام می‌دادیم کارمان بسیار سخت بود اما در مجموع فکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو جام به هوادارانمان هدیه کردیم. درست است که برخی حرف‌هایی می‌زنند اما ما توجهی به آنها نداشتیم و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم خودمان بود.

* به راستی آیا جریانی خارج از فوتبال به پرسپولیس برای قهرمانی کمک کرد؟

برخی از دوستان این گونه حرف‌ها را مطرح کردند اما هر کسی که حرف می‌زند باید صحبت‌های خود را به اثبات برساند. اگر قرار بر صحبت کردن باشد همه می‌توانند صحبت کنند. اگر کسی فرد دیگری را متهم کند باید برای حرف‌هایش دلیل و مدرک داشته باشد. کسانی که می‌گفتند از جایی به پرسپولیس کمک شده است باید اسناد و مدارک آن را ارائه دهند. اگر برخی می‌گویند که داوری‌ها به ما کمک کرده که باید در این رابطه بگویم اشتباه‌های داوری برای همه تیم‌هاست.

* بعد از دو قهرمانی حالا همه هواداران انتظار دارند که روند خوبتان ادامه داشته باشد. آیا فکر می‌کنید در فصل آینده هم پرسپولیس با قدرت در لیگ ظاهر خواهد شد؟

هواداران شرایط تیم را بهتر می‌دانند. در حال حاضر که هیچ چیزی مشخص نیست. متاسفانه مشکلاتی وجود دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، آیا برانکو ایوانکوویچ بازمی‌گردد یا خیر. اگر بازگردد که طبق روال سابق کار را ادامه می‌دهیم و اگر برنگردد باشگاه باید تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

* البته باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داده که برانکو را حفظ کند، نظر شما در این رابطه چیست؟

من خودم را درگیر باشگاه نمی‌کنم چون در حیطه وظایف من نیست. باید ببینیم که آیا باشگاه می‌تواند به تعهدات خود عمل کند یا خیر؟

* آیا حاشیه‌های رخ داده در روزهای اخیر، در آینده پرسپولیس و روند این تیم در فصل بعد تاثیرگذار خواهد بود؟

باشگاه در حال حاضر تمام تمرکزش روی این است که مطالبات برانکو را فراهم کرده و به او پرداخت کند اما همه می‌دانند که بازیکنان هم طلبکار هستند و هنوز مطالباتشان پرداخت نشده است. اگر اتفاق خوبی رخ ندهد تیم دچار مشکل خواهد شد. در ابتدای فصل تهیه منابع مالی و پرداخت پول به بازیکنان کار سختی است اما من امیدوارم که باشگاه هر چه سریع‌تر این روند را طی کند و مشکلات تمام شود.

* شما فصل آینده هم در پرسپولیس فعالیت خواهید کرد؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی رخ خواهد داد. فعلاً تمام تمرکز باشگاه روی این است که برانکو را حفظ کند. بعد هم بقیه مسائل قابل حل است.

* اگر برانکو به هر دلیلی نماند و باشگاه نیز از شما بخواهد سرمربیگری پرسپولیس را قبول کنید، آیا آن را می‌پذیرید؟

پیشنهاد سرمربیگری کجا بود! من را چه به سرمربیگری پرسپولیس.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید

آفتاب‌‌نیوز :

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند، اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود، اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند، اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد، اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روز‌های قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها