Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در سیل اخیر که مناطق اهل سنت‌نشین آق‌قلا و گمیشان را به شدت متأثر کرد، همه توان سپاه را برای امدادرسانی پای کار آوردیم و هنوز هم در کنار مردم هستیم. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراوه‌تپه، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به چهار روستای اهل سنت این شهرستان اظهارداشت: در تمامی عرصه‌ها، مردم ایران اسلامی رشد بسیار بالایی همراه با منطق و اراده قوی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیعه و سنی مشترکات فراوانی دارند و محلی برای بحث و اختلاف باقی نمی‌ماند، گفت: دعوای دشمنان با ما بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر سر اسلام و قرآن و احکام دینی است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: در سیل اخیر که مناطق اهل سنت‌نشین آق‌قلا و گمیشان را به شدت متأثر کرد، همه توان سپاه را برای امدادرسانی پای کار آوردیم زیرا برای ما فرقی بین شیعه و سنی نیست و ما خادم همه مردم هستیم.

گزارش سیل گلستان تا پایان خردادماه ارائه می‌شود؛ کشف گالن‌های آش رشته در سرویس بهداشتی کافه‌های جاده زیارت24 مدرسه در سیل گلستان تخریب شدآخرین محور مسدود شده در سیل گلستان بازگشایی شد

وی ادامه داد: فردی به من گفت چرا در آق‌قلا گفتید من نوکر مردم هستم؟ گفتم من نوکری مردم را بالاترین عبادت می‌دانم و ارزش ما نه در فرماندهی کردن بلکه در نوکری برای مردم است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: وقتی ما مسئولان خود را نوکر مردم بدانیم دیگر برای خود جیب نمی‌دوزیم و اختلاسی هم شکل نمی‌گیرد.

وی با اشاره به محرومیت‌های شهرستان مرزی مراوه‌تپه اظهارداشت: با مطالعاتی که انجام دادیم، معتقد هستیم این شهرستان برای رفع محرومیت و توسعه نیازمند یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه نینوای استان درباره افتتاح پروژه آبرسانی به چهار روستای شهرستان مراوه‌تپه گفت: این کارها بسیار ارزشمند بوده اما کارهای عقب مانده زیاد است و باید ادامه یابد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان