Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس در پاسخ به برخی انتقادات در مورد سفر رئیس مجلس به استان، گفت: نگاه تبعیضی نسبت به شهرستان‌ها در سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی وجود ندارد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هدف اصلی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی حضور در جشنواره ملی عشایری که در اسفراین برگزار می‌شود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی سفرمی‌کند+برنامه‌هاسفر رئیس مجلس به استان مرکزی به روایت تصویرسفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به کابل همزمان با تور منطقه‌ای «خلیلزاد»

وی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی 24 ساعت بیشتر در خراسان‌شمالی حضور ندارد افزود: طی 11 سال اخیر درخواست‌های متعددی جهت سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی داشتیم که خوشبختانه این مهم موفق شد که در این راستا دیدار با نخبگان و فعالان اقتصادی و تولیدی استان یکی دیگر از برنامه‌های این سفر است تا وی نقطه‌نظرات فعالان اقتصادی را از نزدیک شنوا باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به حضور رئیس مجلس در سه شهرستان استان خاطرنشان کرد:  اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در استان حضور پیدا می‌کند به این جهت است که از نزدیک در جریان مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته نظیر خراسان شمالی قرار بگیرد اما رفتن به چند شهرستان و بازدید میدانی صرفاً ملاک نیست لذا احساس نمی‌کنم که در این سفر تبعیضی بین شهرستان ها صورت گرفته باشد.

قربانی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر نه وقت آن را دارد که به پنج شهرستان حوزه انتخاباتی بنده برود و نه لزومی دارد که برود تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس قوه مقننه وظیفه قانون گذاری را در جهت اصلاح و رفع برخی قوانین و حذف قوانین مزاحم که مانع رونق تولید شده است را بر عهده دارد لذا در این سفر بنده و مهندس اکبری در این سفر به طور کامل همراه آقای لاریجانی خواهیم بود تا مشکلات سایر شهرستان‌ها حوزه خود را به وی منتقل کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اینکه برخی می‌گویند که رئیس مجلس در این سفر بیشتر در دو شهرستان شیروان و اسفراین حضور دارد بیان داشت: اینکه برخی از افراد می‌گویند رئیس مجلس بیشتر در شهرستان‌های شیروان و اسفراین حضور پیدا می‌کند تا مشکلات آنها را مرتفع کند را قبول ندارم چراکه حتی رئیس جمهور هم به استان بیاید شاید تنها در مرکز استان و یا چند شهرستان استان حضور یابد.

به گزارش تسنیم٬ سفر ریس مجلس به خراسان شمالی در حالی از عصر امروز آغاز می‌شود که هیچ برنامه‌ای برای لاریجانی در مرکز استان خراسان شمالی طراحی و تنظیم نشده است.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان