Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مرزی بودن استان ظرفیت بزرگی است.

‌به گزارش ایسنا، رضا حسینی در سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با اشاره به توجه ویژه شورای توسعه پایدار شرق و غرب به استان‌های مرزی کشور گفت: این شورا بدنبال برنامه‌ریزی و تأمین اعتبارات لازم در جهت جبران عقب ماندگی‌های استان‌های مرزی از جمله آذربایجان غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: شورای توسعه پایدار شرق و غرب برای استان‌های مرزی که به علت جنگ و ناامنی‌های دهه اول انقلاب شرایط توسعه پایدار پیدا نکرده اند، مشوق‌ها و تسهیلات ویژه و ارزانتری نسبت به دیگر استان‌ها در نظر گرفته است که باید از ظرفیت شورای توسعه پایدار شرق و غرب به بهترین نحو برای رشد و توسعه همه جانبه استان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی مرزی بودن را یکی از بزرگترین ظرفیت‌های استان عنوان کرد و گفت: فعال نمودن و مدیریت صحیح بازارچه‌های مرزی می‌تواند برای استان ثروت آفرین باشد.

حسینی گفت: در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت بازارچه‌ها و مبادلات مرزی، اشکالاتی وجود دارد که از طریق شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور بدنبال اصلاح آن هستیم.

وی تاکید کرد: وظیفه دولت فراهم کردن مسیر قانونی توسعه کسب و کار مرزی است که این روند در کاهش قاچاق نیز بسیار مؤثر خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازارچه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی