Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:06:36 GMT

منزوی:آرزوی هرکسی است که در استقلال کار کند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۴۳۵

منزوی:آرزوی هرکسی است که در استقلال کار کند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید هیچ صحبتی در مورد انصراف استراماچونی از حضور روی نیمکت استقلال به میان نیامده است.

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  کامران منزوی عوض هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با شبکه خبر در واکنش به شایعه انصراف استراماچونی از حضور روی نیمکت استقلال تهران گفت: من نمی دانم این حرف را به چه کسی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران ایشان دو روز پیش آمدند ایران و از امکانات بازدید کردند. جلسه ای با آنها داشتیم و امروز از ایران تشریف بردند. حالا چطوری هنوز به مقصد نرسیده اند، این اخبار پیچیده، ما که بی خبر هستیم.


وی ادامه داد: ما منتظریم که ایشان قراردادی که به صورت ایمیلی تایید کرده اند را امضا کنند و بفرستد. اینکه نقل قول شده از یکی از اعضای هئیت مدیره درست نیست. چون ما که 5 نفر هستیم و این نقل قول از ما نیست؛ شاید این نقل قول مربوط به هیئت مدیره های خیلی قبل تر استقلال بوده است.


پس شما این موضوع که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که رای استراماچونی زده شده را تایید نمی کنید؛ منزوی پاسخ داد: نه چون همکاران ایشان که برای بررسی آمده اند، تازه برگشته اند و هنوز به مقصد نرسیده اند این اتفاق رخ دهد.


او در ادامه به جلسات مثبتی که برگزار شده اشاره کرد و گفت: اتفاقا خیلی جلسات مثبت و سازنده ای برگزار شد و فکر می کنم که آرزوی هر کسی است تا در این شرایط با این تیم و این کشور کار کند.


منزوی در پاسخ به این سوال که همچنان امیدوار باشند، توضیح داد: امید ما که به ایشان نیست. امید ما اول با خداست و تیم ما خیلی با ریشه تر از این حرف ها است. ولی با ایشان توافقات کلی را آقای فتحی انجام داده اند و گفته بودند می خواهیم ببینیم. حالا هم منتظریم پس از بازگشت نظر نهایی خود را به ما بدهند.


در ادامه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به مشکلات مالی باشگاه اشاره کرد که او اضافه کرد: ما مشکلات بزرگ تری در استقلال داشتیم. ما منابع مالی در اختیار نداشتیم ولی با مساعدت همه در حال حل و فصل است. خدا را شکر هواداران بزرگی داریم.


او در پاسخ به دستیارهای ایرانی استراماچونی هم توضیح داد: اسامی زیاد است ولی اجازه بدهید نظر ایشان را بگیریم. 4، 5 نفر از پیشکسوتان نامدار باشگاه هستند ولی ضمن عذرخواهی از شما و همه تا آخر امروز وقت می خواهیم تا نام آنها را اعلام کنیم.

کامران منزوی آندره استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کامران منزوی آندره استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 848848 منبع: تسنیم برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد