Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپ جدیدی که نامش Study است، اطلاعاتی از قبیل برنامه‌های مورد استفاده یک کاربر، مدت زمانی که آنها را روی سیستم خود داشته و همچنین امکانات محبوب هر کدام از این اپ‌ها را در اختیار فیسبوک می‌گذارد که تصویر روشنی را از بازار برنامه های نرم افزاری شرکت‌های رقیب در اختیار این شرکت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیسبوک مدعی است گذرواژه و رمز عبور کاربران را ذخیره نمی‌کند و هرچند وقت یکبار نیز به آنها یادآوری می‌کند که این اپ در حال جمع آوری اطلاعات شخصیشان است.

اما برخی کارشناسان حریم خصوصی با اشاره به اینکه بیشتر افراد سیاست‌های حریم شخصی را نخوانده می‌پذیرند، از این که کاربران هنوز نمی‌دانند دقیقاً چه اطلاعاتی را در اختیار فیسبوک می‌گذارند، ابراز نگرانی می‌کنند.

البته فیسبوک هنوز اعلام نکرده است چه مقدار پول بابت دریافت این اطلاعات به کاربران پرداخت می کند.

انتهای پیام /

182 / 159 فیسبوک جاسوسی اطلاعات مارک زاکربرگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فیسبوک جاسوسی اطلاعات مارک زاکربرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند