Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران  با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استان به میزبانی اداره ورزش و جوانان در شهرستان جویبار برگزار شد گفت: تیم دوچرخه سواری پلیس راهنمایی و رانندگی که   اعضای آن ۱۱ نفر بودند که سرپرستی این تیم را مرتضی ابراهیمی بر عهده داشت ، موفق به کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به مسابقات لیگ دسته یک کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره از مسابقات  با حضور ۱۳ تیم از باشگاه‌های سراسر استان در قالب ۷۰ رکاب زن در رشته‌های سرعت و استقامت برگزار شد.

رئیس هیت دوچرخه سواری فرماندهی انتظامی  مازندران با اشاره به این که تیم دوچرخه سواری پلیس راهور استان برای دومین سال متوالی است که قهرمان لیگ دوچرخه سواری استان شده است، گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سید رضا جبرئیلی ملی پوش دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اهداء کاپ قهرمانی از قهرمانان این مسابقات قدردانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزشی پلیس مازندران، برای همه کارکنان انتظامی استان و خانواده‌های آنان در همه عرصه‌ها آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/س   پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران قهرمان مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا