Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@11:20:39 GMT

مدیرپروری نكرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۹۱۱

مدیرپروری نكرده‌ایم

به گزارش ایكنا از فارس، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز، ٢٢ خرداد در آیین معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تصریح بر اینكه مدیریت كار ساده‌ای نیست، گفت: این جوهره در هر كسی وجود ندارد، چرا كه بخشی ذاتی، بخشی آموزشی و تخصصی و بخشی دیگر به تجربه نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه روی دست جمهوری اسلامی آزمون و خطاهای زیادی گذاشته‌ایم تا مدیر تربیت كنیم، گفت: كوتاهی كردیم و مدیرپروری نكرده‌ایم.
قبادیان با طرح سئوالی مبنی بر اینكه چرا باید خارج از خود سازمان‌ها مدیر گمارده شود؟ افزود: كار سازمان صنعت، معدن و تجارت هدایت، تسهیل‌گری و اعمال سیاست‌های كلان است، لذا باید از مدیران خود بدنه استفاده كرد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با انتقاد و ابراز تاسف از اینكه مدیران ما برنامه‌ریز نیستند و اعتقادی به ارائه برنامه ندارند بلكه سلیقه خود را بر اجرای برنامه اعمال كرده‌اند، اظهار كرد: بر این باوریم كه رئیس جدید سازمان صمت فارس جانشین پروری خواهد كرد.
قبادیان همچنین به تغییر رویه در مدیریت هم اشاره و با بیان اینكه همچنان به صورت سنتی و روزمره سازمان‌ها را اداره می‌كنیم، گفت: امید است رییس جدید این سازمان از مدیران چهار پاكتی نباشد و تغییر پارادیم بدهد به گونه‌ای كه ٥٠ درصد توان خود را برای حفظ وضع موجود و ٥٠ درصد دیگر را صرف توسعه و رونق كند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد مدير پروري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله

یک کارگر شاغل در معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان به‌دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی حین کار جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، به گفته وی، طبق اظهارات همکاران وی از قرار معلوم دست این کارگر درون نوار نقاله اصلی گیر می‌کند و با حرکت نوار نقاله دست وی از جا کنده می‌شود.

او گفت: هویت کارگر متوفی «عبدالله اسماعیلی» حدودا ۴۰ساله ساکن روستای «جور» شهرستان کوهبنان و دارای دو فرزند است. او حین انتقال به مراکز درمانی بر اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد.

طبق اظهارات وی؛ مراجع قضایی و انتظامی کوهبنان در خصوص علت این حادثه شغلی پیگیر هستند.

معدن زغال سنگ «هشونی» از واحد‌های زیرمجموعه شرکت زغال سنگ کرمان است.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری