Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امروز 22 خرداد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه مقابله با مواد مخدر برای پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است، اذعان کرد: این نمایشگاه متعلق به گروه خاص نیست بلکه هدف از این اقدام آگاه‌سازی جوانان مستعد در معرض خطر اعتیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه زمینه آگاه‌سازی همه افراد و گروه‌ها از برنامه‌های منظور شده باید در استان فراهم شود، متذکر شد: علاوه بر مشارکت‌های مردمی حضور مؤثر دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف مبارزه و مقابله با مواد مخدر ضروری است.

خجسته پور یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد را ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه برشمرد و افزود: از طریق ورزش‌های همگانی و هنر و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح معابر شهر این مهم تحقق پیدا کند و همچنین از سازمان‌های مردم‌نهاد برای اجرای این برنامه‌ها بهره گرفت.

وی یاداور شد: برنامه محله محوری با نگاه آموزشی و فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار است که با توجه به در پیش بودن اوقات فراغت، دستگاه‌های متولی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مباید به مقوله پیشگیری از اعتیاد توجه داشته باشند و برنامه‌های متنوعی را برای غنی‌سازی اوقات نوجوانان و جوانان مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن نشاط اجتماعی پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!